عشاق سوريا الاسد
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا
عشاق سوريا الاسد
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا
عشاق سوريا الاسد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عشاق سوريا الاسد

منتدى رياضي شبابي ثقافي منوع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت سوريه ومصريه .........

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الأدمن الحر
الادارة
الادارة
الأدمن الحر

نكت سوريه ومصريه ......... Empty
مُساهمةموضوع: نكت سوريه ومصريه .........   نكت سوريه ومصريه ......... I_icon_minitimeالسبت يونيو 25, 2011 10:50 pm

صارت مسابقة بين حمار بلدي وحمار وحشي، بس بلش السباق انطلق الحمار الوحشي
بسرعة وضل الحمار البلدي واقف، قالولو لك امشي.. بسرعة، قال مابمشي حتى تجيبولي بيجامة رياضة مثل هداك

ذهبت العجوز الى الغابة فصادفت فى طريقها أسدا كبيرا فصاحت مرعوبة : أرجوك لا تأكلنى ! فقال لها الاسد : اطمئنى .. الدكتور منعنى من النواشف

في واحد معاه أرنب بدو يبيعه جاه واحد محشش وسأل بكم القرد ؟ رد عليه .. يا أخي هذا أرنب مو قرد قال المحشش ياابو الشباب, أنا عم أسأل الأرنب مش انت

فيه واحد كل يوم يحلم أحلام سعيدة .. وكل ما انتصف الحلم الا ومراته مصحيته من النوم وهيه تقول : محمد .. محمد .. يالله قوم الفطور جاهز !
وفي يوم من الأيام صحى وقالها : والله لو قطعتي لي حلمي مره ثانية .. والله ما يصير لك خير .. وفي اليوم الثاني صحى على صوت مرته وهي تقول : محمد .. محمد .. خلصت الحلم ؟؟

مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين

سوداني نظم جدول مباريات للدوري فحطوا أول يوم راحه

في نذل راح دار الايتام وشغل لهم اغنية بابا فين

فى مره واحده رفيعه اوى عاوزه تتجوز ام امها لفت على وسطها جرانيل جرانيل ام واحد شفها عجبته اتجوزوا وفى ليلة الدخلة خلعها الفستان لقى جرانيل يشيل جرانيل يلائى جرانيل اتصل بحماته والها بنتك على الصفحة الكام

مرة مضيفة بتسأل راكب بدك غداء كامل قال لها ليش كامل ما بدو يتغدى

سألوا الساعاتى تحب تسمع ايه قال لهم اغنية يا قلبى كفاية دق

مرة حمار بيقول لخطبته حنتجوز إمتى يا حمارة قالت له لما تحسن ملافظك يا حيوان

في نذل راح المقبره وشغل اغنية الحياة حلوه

واحد محشش ......يطالع في واحد فوق عينه حبة خال..... ويقول له : بالله عليك هذي عين والا غين ؟

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

مرة واحد احول دخل الجيش حطوه في قسم القصف العشوائ

فيه واحد راح للشيخ يفسر له حلم وقال : انا حلمت اني لابس بدلة لونها بني فاتح وجالس في مكان فيه عشب قال الشيخ : تفسير الحلم ..... انك ثور الله في برسيمه

بدوي يطق زوجته سألوه ليش تطقها ؟
قال : بنت الكلب ربحت إقامة في فندق مع شخص

دخل أحد الفرافير الجيش و لما سأله الظابط هتعمل ايه لو وجهت العدو ؟
رد عليه : أرمى سلاحى فى وجهه و أ قول له أكرهك ... أكرهك

حرامى دخل شقة ليسرقها فلقى واحد ومراتة فسال مراتة اسمك اية قالتلو مديحة قالها انا مش هقتللك علشان اسمك على اسم امى الله يرحمها وسال زوجها اسمك اية قلو ابراهيم وبيدلعونى بيقوللى يامد يحة

مره واحد كان عنده صعوبه في النطق فكان مسافر هو وقرايبه يشتروا حتة أرض في العاشر فبعد ما خرجوا من أسوان طول الطريق قعد يقول ننننننننن ولما وصلوا العاشر قال( نسيت الفلوس) وهما راجعين علشان يجيبوا الفلوس طول الطريق فضل يقول ككككككككك ولما وصلوا أسوان قالهم (كنت بضحك عليكم)

مرة واحد صعيدى راح بيت مشبوه لقى مراتة هناك قال الحمد لله مكتوب لى الحلال

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقه صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل وحط الورقع ع السريرونام صحي الساعه 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا اصحى

مرة واحد صعيدي و واحد ياباني قاعدين اليابني قعد يكتب علي ايدة فراح الصعيدي قاله بتعمل ايه
الة (بتصل) ما احنا اتقدمنا للدرجة دية كمان شوية الصعيدي راح مقطع ورقة وحطهافي بقو الياباني قالة بتعمل ايه قالة ببعت فاكس

كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى
الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.
الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر.
فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.
النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك طويلة ليه

مرة واحدة بترغى فى التليفون بالساعات فمرة اتكلمت ساعة واحدة بس فجوزها قالها خلصتى بسرعة لية قالتلو اصل النمرة طلعت غلط

https://reada.syriaforums.net/forum.htm
نور الفلسطينية
عضو برونزي
عضو برونزي
نور الفلسطينية

نكت سوريه ومصريه ......... Tamauz
العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: نكت سوريه ومصريه .........   نكت سوريه ومصريه ......... I_icon_minitimeالإثنين يونيو 27, 2011 1:54 am

هههههههه حر شو هاد راح افرط بعد شوي
الأدمن الحر
الادارة
الادارة
الأدمن الحر

مُساهمةموضوع: رد: نكت سوريه ومصريه .........   نكت سوريه ومصريه ......... I_icon_minitimeالإثنين يونيو 27, 2011 6:40 am

ولك تسلملي فرطك أنا أيها أضحكي خلي السن اللولي يبان

https://reada.syriaforums.net/forum.htm

نكت سوريه ومصريه .........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سوريه يا حبيبتي
» هذه هي سوريه الأسد
» أضحك تضحك لك سوريه \